Leiding

De verschillende speltakken van de Marco Polo worden draaiende gehouden door een jong team van enthousiaste vrijwilligers. Deze fanatiekelingen zitten vaak zelf al van jongs af aan op scouting en zorgen vol overgave dat de kinderen er net zo’n leuke tijd hebben als zij toen. Ze verzorgen elke keer weer nieuwe, grensverleggende en uitdagende activiteiten, middagen en kampen en dragen zorg voor de opleiding voor insignes en CWO diploma’s.

Erkenning

Vanuit de groep wordt beginnende leiding opgeleid voor het leidinggeven aan een groep kinderen.
Los van deze interne opleiding wordt beginnende leiding ook gestimuleerd om hun officiële erkenning te halen. Deze erkenning wordt uitgereikt door Scouting Nederland aan iedereen die met succes de bijbehorende cursus en stages doorlopen heeft.

Leidingteams

Dit is de samenstelling zoals de leidingteams er nu uitzien.

Beverleiding
Barbara (Noa) – teamleider
Danny (Steven Stroom)
Cor (professor plof)

Welpenleiding
Jordy (Jacala) – teamleider
Wouter T. (Bagheera)
Wouter D. (Hathi)
Luca (Marala)

Zeeverkennersleiding
Mathijs – teamleider
Cor
Roselinde

Interesse?
Zoek je nog een leuke vrije tijdsbesteding en lijkt het je leuk om met kinderen te werken?
Kom dan eens kijken of het wat voor je is om leiding te geven bij de Marco Polo!
Neem voor alle informatie hierover contact op met info@marcopolowaterscouts.nl